Mit drømme hjem #4

Jeg synes at det var på tide at jeg fik lavet endnu et indlæg om mit drømme hjem. Se mine tidligere indlæg. hvor jeg snakker om stuenkøkkenet og soveværelset. Jeg elsker at få inspiration til ens indretning og på Polyvore kan man få masser af det fra andre, samt være kreativ med sine egen indretnings idéer, og alt muligt andet. Jeg synes at det er en super fed side, og jeg har brugt siden til at lave mit drømme badeværelse. 

 Untitled-1

Mit badeværelse behøver ikke at være så stort. Hvis jeg havde valget at få et ekstra rum og et lille badeværelse. Vil jeg vælge det. Så lange jeg ikke skal siddet på wc’et imens jeg bader, og der er plads til opbevaring. Så er jeg tilfreds. Det badeværelse jeg har nu er enlig ret fint, når man tænker på at det høre til et kollegiet værelse. Det er pænt stort,. Udover det så bor jeg for enden af gangen, så jeg har et lille vindue, hvilket er ret dejligt. 

Men når det så er sagt så kunne det være ret luksus/hyggeligt med badekar. Ikke at jeg vil bruge det hver dag. Men det kunne være hyggeligt at bruge det en søndag morgen. Mit bade værelse må meget gerne være lyst. Der udover kunne det være fedt, hvis der var farver som hvid, rød, sort og gå.

Challenge1

Hvordan skal dit se ud?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

