Mit drømme hjem #3

Jeg synes at det var på tide at jeg fik lavet endnu et indlæg om mit drømme hjem. Se mine tidligere indlæg. hvor jeg snakker om stuen og køkkenet. Jeg elsker at få inspiration til ens indretning og  på Polyvore kan man få masser af inspiration fra andre, samt være kreativ med sine egen indretnings idéer, og alt muligt andet. Jeg synes at det er en super fed side, og jeg har brugt siden til at lave mit drømme soveværelse. 

 Untitled-1

Mit være et roligt sted. Så der behøver ikke at være alle mulige pynte ting, udover lidt lys, blomster og bøger. Mit soveværelse behøver ikke være det største rum i hjemmet, for enlig vil jeg bare gerne kunne sove der. Men det kunne være lækkert, hvis der kunne være plads til en stol og en eller anden form for en kommode eller et skab. Jeg er ikke den store fan at gulvtæpper, men jeg vil gerne have nogle små gulvtæpper. På vægen vil jeg gerne have nogle hylder til billeder, og små kasser til bøger, eller en blomst. 

For nogle år tilbage fik jeg et hjemmelavet sengetæppe af min mormor og morfar. Det tæppe er lavet med noget stof fra Kina. Jeg elsker det, og det vil jeg altid bruge det som et sengetæppe. Så mit sove værelse skal kunne passe sammen med det. Så derfor har jeg prøvet at finde nogle varme farver, samt ting med lyserøde og blå farver. 

Challenge

Hvordan skal dit se ud?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Mit drømme hjem #3

    • Mange tak ❤ Når jeg flytter, og får et soveværelse. Så håber jeg at det kommer til at se sådan ud. For det kunne være virkelig fint 🙂 Hvordan vil dit se ud? Det kunne være sjovt at se dit drømme soveværelse.

Skriv et svar

