Påskeferie

DSC_0091

I går fik jeg påskeferie, og det er virkelig dejligt. Jeg synes at vi har haft nogle hårde opgaver i skolen, og når jeg er kommet hjem har jeg ikke haft overskud til andet end at sidde med min iPad, I min vinterferie havde jeg stor set aftaler på alle dagen, det var hyggeligt, men ferien gik alt for hurtigt. Så i den her omgang har jeg valgt at have få aftaler, så jeg også kan slappe af der hjemme. De få aftaler jeg har i påskeferien, glæder jeg mig rigtig meget til, for jeg tror at det bliver rigtig hyggeligt.

  • I går tog jeg hjem til bedsteforældrene. I går så vi Xfactor finalen. Jeg synes i at det var Jógvan, der skulle havde vundet, for jeg synes at han gjorde det bedst. Men Emilie var også god. Så det er okay at hun vandt. I dag har vi være ude og gå en tur i skoven, og det var super dejligt.
  • Tirsdag aften skal min veninde og jeg ind og se Insurgent. Jeg blev pænt skuffet over den sidste bog i serien, Så jeg har været i tvivl om jeg vil se filmene. Men jeg kan godt lide den første film, og  jeg er ret vild med mange af de skuespillere der er med i filmene. Så jeg vil gerne give den en chance. Har i set den?
  • På torsdag skal jeg spise med en veninde. Vi har også snakket om at vi skal vi skal se en film eller to sammen. Men nu må vi se. Vi bor ved siden af hinanden. Så det kan også være at vi bare spiser sammen.
  • På søndag står den på påskefrokost i København. Så om lørdagen tager jeg der ind og bliver der til mandag. Min mor og jeg har snakket om at vi skal ind og se Skammerens datter om lørdagen. Men ellers skal vi bare gøre klar til påskefrokosten, og ellers bare nyde de sidste dage af min påskeferie. 

Har i påskeferie?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

3 thoughts on “Påskeferie

      • Vi har ikke de store planer, bare hygge, gå nogle ture, måske være lidt praktisk og så skal vi nok ses med min bror, svigerinde og nevø. Ja og til min svigermors fødselsdag. Stille og roligt.. 😀

Skriv et svar

