Lækre sager fra nettet #4

PicMonkey Collage PicMonkey Collage1

 1 – 2 – 3 – 456 – 7 – 8 – 9 – 10 – 11 – 12

Har i husket at stille uret frem? Jeg synes at det er så lækkert at man har ferie, og at man kan se at det bliver lysere og lysere. Jeg skal ikke ud og rejse lige forløbligt, men jeg synes at det er sjovt at kigge på rejsetilbud og sjove rejse ting på Ebay. Når jeg rejser kan jeg godt lide at have pratiske ting med, men også sjove ting, så længe de ikke fylder eller vejer for megetJeg synes f.eks at selfie stangen og sådan en splitter (ved ikke om det er det de hedder) til ens højtalere er ret fede. Og det er sikkert nogle ting der er fede at have med, hvis man er mange der rejser sammen. Udover bøgerne (både om rejsemålet og skønlitteratur) så synes jeg at det er fedt, med små poser og bøtter til ens ting i kufferten, og jeg kunne godt finde på at købe de her ting til den næste rejse. Hvad har med i kufferten, når i rejser?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

5 thoughts on “Lækre sager fra nettet #4

  1. Poserne til undertøjet er ret smart. Det er som om, jeg altid roder rundt i kufferten efter trusser og strømper, det bliver altid væk blandt det andet 😛 Har aldrig tænkt over at lægge det i plastikposer. Men hvor er det en fin idé.
    Splitteren er også en ret god idé!

    Jeg har haft købt en powerbank fra ebay – den ladede op til der var 35% strøm på, så begyndte den bare at aflade tingene igen. Min veninde har oplevet det samme :/ Så jeg vil ikke købe den slags fra Kina igen 🙂

    Kunne du tænke der lige kort at skrive “navn” til tingene sammen med linkene? Det kan nemlig godt være lidt svært at se hvad det er – især hvis man er på mobil 🙂

    • Hehe jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der har det problem med strømper osv :p jeg synes også at det er ret smart og lige til idé 🙂 det er sjovt at du nævner powerbank. Ik det med at de ikke virker, for det er surt. Men jeg overvejede at tage sådan en med til tingene. Men jeg har hørt så meget blandet om dem, så lod hver. Jeg har ikke tænkt over det med links og navne. Men jeg skal nok gøre det næste gang 🙂

Skriv et svar

