Dominanten af Tara Sue Me

 

Anmeldes til bøgerForlagetForfatterenGoodreads
Ebib, Bog.nu, Amazon

Forlaget skriver: Nathaniel West mister aldrig kontrollen.

Om dagen dirigerer han medarbejderne i sin enorme virksomhed, om natten agerer han selvsikkert som dominant med stringente regler over for sin underdanige. Han har aldrig før taget uprøvede underdanige under sin kyndige og hårde behandling – men da Abigail Kings ansøgning rammer hans skrivebord, bryder han for første gang sine egne regler for at afprøve hendes grænser.

Abbys kombination af uskyld og villighed er berusende, og Nathaniel beslutter hurtigt at give hende halsbånd på og kræve hende som sin egen. Så længe hun følger hans regler og overgiver sig helt til ham, kommer ingen til skade. Men da Nathaniel begynder at forelske sig i Abby, bliver det farligt. Han indser, at tilliden må gå begge veje, og at han må afsløre nogle af sine dystre hemmeligheder. Nu er det ikke længere blot Abbys grænser, der bliver afprøvet.

Læs også: 
1: The submissive 

Tak for bogen, som er fra People´s Press. De følgende udtryk er helt, og holdent mine egne.

Min mening:
I de erotiske bøger er der til tider forskellige syns vinkeler på manden og kvinden i løbet af histoerien. I Taras første bog hørte man kun historien fra Abbys synsvinkel og jeg savnede Nathaniels tanker og følser. Det får man så her i Dominanten. Faktisk får man hele den første bog fra start til slut bare med hans tanker. Og selv om jeg var glad for den første bog. Så er jeg glad for at jeg ikke læste dem lige efter hinanden. For så tror jeg at jeg havde fundet bogen kedelig.

I den første bog kunne jeg godt lide Nathaniel. Også selv om han virkede som den her sten hårde type. Så der for havde jeg også forventet at han vil være hård og ligeglad med alt ting. Men det er han bare ikke. Han er tværtimod en ret følsom og blød type. Der tit spørge sine bekendtskaber om råd. Så jeg må ærligt indrømme at jeg blev ret skuffet over han. Der var meget Abby mig her og Abby mig der. Men når det er sagt, så virker han som en fin fyr. Abby kender vi fra den første bog, og jeg har altid godt kunne lide hende. Men det virker ikke som om at vi kommer hunden på hende. Hvilket jeg synes er lidt trist.

Alt i alt kunne jeg godt lide bogen. Jeg skulle lige se på Nathaniel med nye øjne. Men jeg kan godt lide at man får lov til at se hans synsvinkel på historien. Dog havde jeg ønsket at det vil havde været fra hvor den første bog slap. Så man ikke skulle læse det hele forfra. Jeg kan godt lide Taras sporg og hendes måde at skrive på. Hun fanger hurtigt en, og man får lyst til at læse hendes bøger. Jeg glæder mig til at se, hvad der sker i den næste bog, da jeg gerne vil vide, hvad der sker med Abby og Nathaniel. 

DominantenThe Submissive:

  1. The submissive 
  2. Dominanten
  3. The Training. Den er ikke blevet oversat endnu. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

