My week. 7 i 2014.

Nøj hvor en travl uge 7! De fleste dage kom jeg først hjem ved 21-22 tiden i hverdagen, og jeg har ikke haft ferie. Så det har været hårdt, de dage hvor jeg skulle op kl 5. Men det har været nogle hyggelige dage, med masser af hyggeligt selskab. Så jeg fortyder ikke alle de aftaler jeg fik lavet.

PicMonkey Collage2

Mandag:

Tirsdag: Min kusine og jeg tog på tirsdags date (som vi kalder det) i Lyngby, da den ikke gik i Hillerød. Hvor vi så filmen Familien. Som var en ret mærkelig film, og ikke lige min kop te. Så jeg er glad for at jeg ikke havde de høje forventninger til den. Så jeg har også svært ved at forstå, hvorfor andre har givet den så mange stjerner. Min kusine og jeg havde glemt at der var ferie, da vi ikke selv har det i uge syv. Så vi blev vildt overraskede da vi så at der var så mange mennesker 😛

Onsdag: Tog min veninde og jeg på café Vivaldi. Som min ynglings café i byen. Imens vi sad og spiste fik jeg en veninde vanlentines gave fra hende. Jeg blev både rørt og overrasket! Og jeg fik helt dårligt samvittighed over at jeg ikke havde købt noget til hende.

Torsdag: Mine veninder og jeg var inde og se Disney on ice. Som var et ret hyggeligt og fantastisk show. I kan læse mere om det her, hvis det er. Bagefter tog jeg hjem til min mor, hvor jeg sov til om fredgen. Det var også hyggeligt, men jeg var godt nok træt!

Lørdag: Tog jeg hjem til Jimmy. Der fik vi kigget på en bærbar, og jeg fik set Næstveds center, som jeg aldrig har set før. Bag efter tog vi hjem til ham, hvor jeg blev til søndag.

Søndag: Jeg tog direkte fra ham til København. Hvor jeg blev hentet af min papfar, søster og hendes kæreste. For vi skulle nemlig ind og opleve Den blå planet. Et sted hvor ingen af os har været før. Det er et ret flot sted, med masser af farvestålen fisk. Men jeg er glad for at min papfar nærmest er et leksikon, når det kommer til fisk. For der stod godt lidt om dem. Hvilket var lidt træls. Da de lukkede kl 18 tog ind til byen igen, hvor vi spiste på et lille hyggeligt græsk sted. Jeg havde enlig tænkt mig at jeg vil pakke til min tur til Jylland om aften. Men jeg var så træt at jeg bare slappede af. 

I den her uge har jeg:

  • Fordybet mig i bøgerne: Til døden os skiller af Charlaine Harris og Dominanten af Tara Sue Me
  • Set filmene: Familien, og Pitch perfect
  • Lyt en del til: Jalousi – Medina og Happy – Pharrell Williams.
  • Har jeg fåetKatjas pakke og en pakke fra min veninde. 
  • Har jeg købt: En ny højtaler og en ny bærbar

Jeg håber at i har haft en god uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “My week. 7 i 2014.

Skriv et svar

