Decemberleg #16

Julegaveønsker

ønsker 2013

Her kan i se mine ønsker. Jeg ønsker mig mest gavekort, som i kan se. Der er både lidt partisk, som jeg faktisk håber at jeg får. Specielt ovenfaste fade, for der har jeg kun et stort familie fad.

Jeg ønsker mig næsten ingen bøger, fordi jeg har så mange bøger der står ulæst. Så det vil være åndsvagt at ønske sig nye, og at de bare står og samler støv.  I starten af året, opdaget jeg S@ap album i Panduro. De ser vildt fedt ud, og jeg kunne godt tænke mig sådan et, så jeg selv kan lave mit eget album.

Hvad ønsker i jer?

Mangler du ønsker eller gaver. Så find dem her via Årets Julegave 2013.
Jeg har selv fundet min perfekte gave, som i kan læse om her

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

