My week. nr 50 i 2013.

Jeg har haft en del at se til. Specielt om aften. Alt har været ret hyggeligt. Så det gør ikke så meget. Den her gang har det kun været mandag, hvor jeg ikke har lavet noget. Lige nu ser det ud til at jeg har en aftale, hver dag indtil den 27 December. 

Fotor1216173022

Tirsdag: var jeg sammen med nogle venner, som jeg ser hver anden tirsdag.

Onsdag: Var jeg spontant i radioen. Jeg skal nok skrive om det i løbet af næste uge. Jeg har bare haft så meget at se til. Men det var rigtig sjovt at prøve. Selv om jeg skulle ind og snakke om ensom hed i julen og nytår. Hvis i vil, kan i høre det her. Efter jeg havde været i København. Så tog jeg i Ventilen, hvor der var kold julefrokost. 

Torsdag: På Banen. Hvor vi planlage julefrokost. Som vi skal have næste gang. 

Fredag: Havde min veninde og jeg en gamle aftale. Så vi tog hjem til hende, og hyggede, med aftenmad, julefilm osv. Jeg blev og sov der lørdag. 

Lørdag: Tog jeg direkte til Malmø, med min mor. Det var rigtig hyggeligt, men jeg må ærligt indrømme at jeg var træt da jeg kom hjem om aften. I kan læse om dagen her.

Søndag: Var min far og jeg sammen. Vi skulle have været op i byen, hvor vi skulle kigge efter min søsters gave fra ham. Men det ente med at vi tog hjem til ham, og lavet lækkert mad i stedet for. Hvilket også var ret hyggeligt. Jeg kom først hjem i dag. Så jeg har ikke været meget hjemme i weekenden. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

