En lille update

DSC_0010

Jeg ved ikke om i kan huske at jeg skrev det her indlæg? Hvor jeg blandet andet skrev om at jeg håbede, at jeg kom ind på Mediegrafiker uddannelsen. Siden hen er der sket en hel del. Jeg blev færdig med min Web-integrator uddannelsen, og fik mit svendebrev.

I samme weekend, fik jeg et brev, om at jeg var blevet optaget på Mediegrafiker uddannelsen. Spørg lige om jeg blev glad, og stolt, for jeg har fået at vide at der var 154 der har ansøgt om at komme ind. Der fra var vi 27 der kom ind til en samtale, og 12 personer der har fået en plads på holdet.   

Meidiegrafer uddannelsen startede her den 18 Januar. På uddannelsen arbejder man med ret mange kreative opgaver, og i den første uge gik vi allerede i gang med Photoshop, og gruppe opgaver. I den her uge har den stået på web, så det har været en dejlig nem uge.

I julen gik min bærbar i stykker. Lige pludselig, vil tastaturet ikke virke på den. Alt andet virkerede, så det var ret mystisk! Nå men jeg fik gemt mine ting på en hardisk, og fik sendt min bærbar til rapration hos Bilka. I sidste uge fik jeg en sms om at de ikke kunne lave den, så jeg har fået penge tilbage. Så i weekenden står den på jagt efter en ny bærbar, da jeg ikke kan undvære en. Jeg har altid haft en bærbar med windows system. Men jeg har stærkt overvejet at købe en Mac, pga det grafiske opgaver jeg sidder og arbejder med. Men jeg kender ikke en Mac, så jeg ved ikke om jeg vil kaste mig ud i det. Er i glade for jeres dem af jer der har en?

Jeg håber at i har det godt og i får en dejlig weekend 🙂 

4 thoughts on “En lille update

  1. Tillykke med din nye uddannelse 😀

    og øv med din bærebar. 😦 Jeg ved ikke hvordan det er for din uddannelse med programmer men en fra min gamle uddannelse havde en mac hvor der var mange programmer der bare ikke virkede på en mac samt mange andre problemer. 🙂 en af disse var også format da den ikke vil word eller sen gemte tingene i en forkert format som hun ikke måtte aflevere i. 🙂
    men det kommer nok an på hvilke programmer man skal bruge. 🙂

    • Mange tak 😀 Jeg er så glad for at jeg kom ind.

      På min uddannelse bruger vi meget adobe programmer, som Photoshop og Dreamweaver. Det lyder surt at hun havde så mange problemer med sådan noget, det havde jeg slet ikke overvejet. Heldigivs låner vi computere af skolen, hvor der er word på osv 🙂

Skriv et svar

