Readathon (Oktober 2015)

DSC_0007

56b67-12142395_855002384610665_171930130_nFra lørdag til søndag deltog jeg i årets sidste Readathon. Jeg elsker Readathon, så jeg har gået og glædet mig til det siden April. Jeg var klar ved 13 tiden, hvor jeg havde fundet mine bøger og snacks frem. Der fra gik jeg lidt rundt og ventede på at den vil blive fjorten. 

Jeg valgte at starte med Efter dig af Jojo Moyes. Det var et ret godt valg, for den var rigtig god og Jojos sprog fangede mig med det samme. På et tidspunkt om aften tog jeg holdt en pause, hvor jeg blandt andet fik lavet noget aftensmad og var på de sociale medier. Omkring kl 01 var jeg færdig med Efter dig, hvilket var meget godt, for jeg havde svært med at koncentrere mig om det jeg læste, så i stedt for at tag begynde på en ny bog, valgte jeg at gå i seng.

78e97-12145084_929233803810453_1569813774_nDa jeg stod op, fik jeg lavet noget morgenmad og gik i gang med Hold Me Closer af David Levithan. Det var en lidt spøjs bog, og da den “kun” var på 213 sider, tog det ingen tid at læse den. Specielt fordi den er skrevet som en musical. Ret spøjs idé. Da jeg var færdig fik jeg nåde at læse 102 sider af Over sløret af Nicole Boyle Rødtnes. Den er super spændende, så jeg er glad for, at jeg nåde at begyde på den inden Readathon sluttede. Alt i alt synes jeg at det gik fint. I alt fik jeg læst 763 sider fordelt på de 3 bøger, og det synes jeg er okay, når man tænker på at jeg også fik en del timers søvn. Det er ikke første gang jeg deltager, og det bliver bestemt heller ikke sidste gang at jeg nyder en omgang Readathon.   

Havde i en god weekend?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

4 thoughts on “Readathon (Oktober 2015)

    • Det var super hyggeligt. Det så også ud til at i hyggede jer 😛 Det gjorde den helt bestemt, og må indrømme at jeg var ret spændt på den, så tænkte at det var en oplagt læseoplevelse til Readathon

Skriv et svar

