Instaspam

Uge 42 i 2015

   

  1. Mie og jeg spiser morgenmad ved Baresso på Oslo båden.
  2. Vi har udforsket Oslo. Som er en smuk by! Her ser i fx Opera huset. 
  3. Efter vores tur i Oslo valgte vi at slappe af med en bog.  
  4. Efterår 😀 Man begynder at kunne se de smukke farver i naturen. 

   

  1. Om onsdagen var det kage dag, med nogle andre bloggere. 
  2. De smukkeste roser ❤ De fik mig til at tænke på efteråret. 
  3. Mie og jeg er på en lækker burger date. Super lækkert mad :D. 
  4. Bagefter besøgte vi Tivoli for at se deres Halloween udstilling. 

   

  1. Efterårets Readathon er skudt i gang, og jeg har fundet mine ting frem.
  2. Jeg er kommet godt i gang med den første god, som er Efter dig af Jojo Moyes
  3. Jeg er i gang med bog nr 2, der blev Hold Me Closer af David Levithan
  4. Jeg nåde lige at komme i gang med Rød opstand af Pierce Brown inden Retardation sluttede. 

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

