EOS læbepomade

Fotor0125213313

Her om vinteren kan jeg godt få tørre læber. Men jeg synes ikke at jeg har fundet en god læbepomade, der virker til mine, og som jeg gider at bruge penge på. I Matas har jeg tit kigget på læbepomaderne fra EOS. Men jeg synes at 80 kr for en læbepomade er meget. Specielt, hvis det er en som man bliver skuffet over. Så der for har jeg aldrig fået prøvet dem.

eos Lip Balm Blueberry Acai 7 g.eos Lip Balm Summer Fruit 7 g.

Nu har jeg så fået en chance for at prøve dem, for I starten af ugen lå der to i min postkasse. En Blueberry Acai med duft/smag af blåbær og acai. Og Summer Fruit med duft/smag af jordbær, blåbær og fersken. De er utrolig lækkere med deres dufte og smag. Jeg kunne dufte dem, inden jeg åbnede pakken 😛 Den røde er den der dufter mest, og så vidt jeg kan dufte mig frem, er det fersken duften der gør det. Heldigvis er den slet ikke vild, når den først kommer på læberne. Selv om den Sommer Frut er lækker. Så er det klart Bluebarry, Acai der er min ynglings af de to.

Jeg har altid været vild med designet. For jeg kan godt lide den runde form de har, og at de har hver fået hver sin farve. Senere hen har jeg læst på nettet, at alt ved dem er naturligt, og så holder de i ret lang tid. Så jeg blev positiv overrasket over dem, og kan kun give dem ros, for hvor er de gode!. Der er ret mange af dem. Så når de to en gang er brugt op, kunne jeg godt finde på at prøve de her

    

Sweet Mint (blå) – Honeysuckle Honeydew (grøn) – Lemon Drop (gul) – Pomegranate Raspberry (rød)

Senere hen har jeg så set at der både er nogle der hedder Fresh Watermelon og passionsfrugt. Jeg har set at, der er forskellige steder og priser på nettet. Fx på Clean Skin, som har sponseret dem. Kan du spare en del, i forhold til Matas. Har i prøvet dem? Og hvad er jeres ynglings af dem?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “EOS læbepomade

  1. Tip: Husk at du skal skrive hvis et indlæg er sponsoreret. Skriv det evt. nede i bunden af indlægget 🙂

  2. Hej Marie.

    En fin artikel om EOS læbepomade, jeg er helt vild med dem, især den blå (mint). Ja de de kan godt koste en del især når de er så små og så hurtigt de bliver brugt op. Du kan dog sagtens finde den en del billigere hvis du køber dem over nettet. De billigste steder jeg har set der koster de ned til 39kr stykket og når der er tilbud så kan man få dem helt ned til 29kr 🙂

    En hel anden ting, hvis du ikke har læst boget “The name of the wind” af Patrick Rothfuss så er du gået glip af meget. Det er en fantastisk bog med en meget unikt univers 🙂

    Hav en god aften.

    Mvh. Malene

Skriv et svar

