Mine sidste 24 timer

Sad jeg og en masse andre rundt omkring i verden, og var fordybet i deres bøger. Jeg havde ikke sat mig for, at jeg vil slå nogle af de andre bloggere, eller at jeg vil læse så og så mange bøger. Mit mål var jeg vil få en hyggelig tid, med de bøger, som jeg nu fik nået. 

Untitled-1

Hvordan gik det så? Tjo jeg synes at det gik okay. Jeg sad spændt med en bog og mine ting klar kl 14, og fulgte med de andre danske bogblogger på twttier og facebook i, hvordan deres forløb gik med Readathon. Dog måtte jeg hurtigt erkende,  ved 15 tiden at, hvis jeg ikke fik lidt søvn. Så vil jeg aldrig kunne holde mig vågen om natten. Der fra gik det der ud af, og jeg var glad for at jeg havde lavet noget mad, dagen før, som jeg bare kunne varme op.

Jeg fik læst to bøger. Hvilket jeg enlig synes er ganske fint. Den første var Slip mig fri. En bog på 344 sider. Den sidste bog var Lola & Retfærdighedens. Som er på 250 sider. Så i alt fik jeg læst mig 594 sider. Jeg gik død omkring midnat, og vågnede først ved 8 tiden. Så jeg fik en del søvn. Men faktisk havde jeg det heller ikke så godt. Så jeg tror at jeg havde brug for det.

Fotor01013145710

Vil jeg deltage igen? Ja for pokker! Da jeg fortalte det til mine kollegaer, synes de alle sammen at det lød nørdet. Men jeg er altså lige glad. For jeg synes at det er, en rigtig sjov måde, at få læst noget mere, end man gør i sin hverdag. Det er også ret sjovt at, følge de andre bloggere, og se hvordan det gik med dem. Dog tror jeg at jeg skal have forberet, mig lidt mere til næste gang. Håber at i havde en god oplevelse med det. 

Hvordan gik det hos jer? Kunne i finde på at gøre det igen?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

8 thoughts on “Mine sidste 24 timer

  1. 2 bøger på en dag lyder også ganske godt i min verden, for hvis kroppen craver søvn, så tager den det nok, om man vil det eller ej, så det var nok også bedst 🙂

    Det løb mig over hovedet denne gang, men hvis jeg får opsnuset hvornår næste gang forløber, lyder det bestemt som noget jeg gerne ville prøve. Det minder mig om min tid med læsning af Harry Potter til langt ud på natten :3

    • Helt bestemt 🙂 Jeg er også glad for det jeg fik nået. Men det er rigtig det med søven.

      Jeg håber at du vil være med til næste gang så. Det kunne være sjovt. Åh ja! Harry Potter er også en hel fantastisk bog. Det er en af dem man bare ikke kan slippe.

Skriv et svar

