Read-a-thon – Oktober 2013

dewey

I morgen kl 14 den danske tid, starter der noget der hedder Dewey’s Read-a-Thon. Det går ud på at i de nlste 24 timer fordyber man sig i bøgernes verden. De er ret populære, og tit er det også i længere tid. Jeg synes at 24 timer lyder, som et overskueligt tidsrum.

Det bliver holdt, to gange om året. Jeg har ikke været med til det før. Men den her gang hat jeg besluttet mig for, at jeg gerne vil prøve det. Da jeg synes at det lyder som en sjov mulighed for at få læst nogle bøger. 

Her er mine bøger:

Untitled-1

  • Lola & Retfærdighedens Bog af Janne Hejgaard. Anmeldelsesbog. 254 sider
  • Prepper af Lise Bidstrup. Anmeldelsesbog. 186 sider
  • Jomfruens hemmelighed Shayla Black og Lexi Blake. Købt. 297 sider
  • Slip mig fri af Julie Kenner. Købt. 416 sider 
  • The Submissive af Tara Sue Me 270 sider

 Jeg har der for valgt at have en stak bladene bøger. De fleste af dem bliver sådan nogle lette i det. For ellers går jeg i stå med at læse, og det skal jo helst ikke ske, i sådan en her udfordring. Der er ikke rigtig noget tema over det, udover at det alle sammen er nogle, som jeg har fået i løbet af efteråret. Noget jeg elsker ved den her er, at man bestemmer selv, hvor mange bøger og hvilken du vil læse.

Untitled-1

 Jeg har lavet lister, og har forberet mig i går og i dag. Så jeg er klar til i morgen. Jeg ved at jeg får svært ved at holde mig vågen hen på aften timerne så derfor har jeg også købt lidt ind til det. Jeg regner med at skal købe det sidste i morgen inden det hele går i gang. Jeg ved allerede nu, at jeg ikke kan holde mig vågen, de sidste natte timer. Men jeg vil prøve at holde den så langt som muligt, også bliver det lidt sjovt at se, hvor meget jeg når at læse.

Hvad med jer, kunne det være noget for jer? Hvis i skal deltage, hvad skal i så læse? Hvis i vil kan i læse mere, og tilføje jer til deltager listen her

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Read-a-thon – Oktober 2013

  1. Åh det er så hyggeligt, du også deltager! Og sikke en fin stak, du har udvalgt dig!

    Det er så skønt at forberede sig, skrive lister, købe ind og udvælge bøger. Det er bare med til at få en til at glæde sig endnu mere!

Skriv et svar

