Fredag Blog Challenge // September #2

DSC_0127

Om 10 år .. 

Pyh jeg ved ikke hvor jeg er henne om 10 år. Lige nu prøver jeg at holde fokus på min uddannelse (som jeg er færdig med til December) og, hvad der skal ske efter den. Men jeg håber da at jeg har fundet en jeg vil leve sammen med og at vi har det godt. Der udover håber jeg at jeg har et job, som jeg er glad for, og at stadig har tid til mine hobbyer og de nærmeste. Jeg drømmer tit om at rejse. Så det kunne være fedt, hvis jeg kunne opleve nogle af de steder inden der er gået 10 år. Men nu må vi se, Lige nu tager jeg en dag af gangen.

Hvordan ser dit liv ud om 10 år?

blog3312

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “Fredag Blog Challenge // September #2

  1. Åh, det er svært 🙂 men jeg prøver: Om 10 år har jeg en datter, der er næsten 10 år. Jeg håber, at jeg stadig bor i København og ikke er flyttet til en forstad. Jeg håber, at jeg arbejder i samme virksomhed, men hvis jeg kender mig selv ret har jeg fået nye arbejdsopgaver. Jeg er selvfølgelig stadig sammen med min kæreste og har de samme tre nærmeste veninder. Bøger er selvfølgelig stadig en stor del af mit liv – kan ikke forestille mig andet 🙂

    Jeg er nok nået en alder, hvor jeg gerne vil blive der, hvor jeg er resten af mit liv. Men det er nu også et godt sted 😀

    http://bookwormscloset.com/

Skriv et svar

