Jeg har noget at se frem til.

Nøj hvor jeg glæder mig til efteråret. Jeg glæder mig til de lune dage, med de smukke farver fra naturen og at man kan putte sig med en varm trøje og en kop kakao. Der udover kommer der til at ske en del ting, som jeg skal opleve med en masse søde mennesker. Kan man forlange mere?

FotorCreated

Bloggertræf: Den 25 tager jeg Mie under armen, og en kuffert i den anden for at stig på et tog til Aalborg. For lørdag den 26 skal vi til #bogbloggertræf 2015, med en masse andre bogbloggere. Jeg har prøvet at være til et bogbloggertræf før, men det har været i København, så det bliver sjovt at se, hvordan det kommer til at blive i Aalborg. Det er Irene, Karin, Rikke og Simone, der står for bloggertræffet og jeg er spændt på at se, hvad de har fundet på. Vi har fundet en lejlighed, som vi har lejet i hele weekenden, hvilket jeg synes er rigtig rart, for så skal vi ikke tænke på tog tider osv under bloggertræffet. Jeg glæder mig til en dag med de andre bogblogger, og hele weekends oplevelsen med Mie.

Den 31 Oktober er der #BloggertræfDK i Odense. Det er de to skønne piger Anne-Mette og Jeanette der står for det, og jeg vil rigtig gerne med, for at møde dem igen, for det var super hyggeligt sidste gang jeg hilste på dem. Der udover kunne det også være sjovt, at se Odense igen, og de andre piger der kommer til bloggertræffet. Lige nu står jeg som deltager, men jeg skal lige tænkte mig om en ekstra gang, for der sker så mange ting i efteråret, og jeg skal gerne kunne have råd og tid til det hele. 

King_seaways_ijmuiden_december_2011

I går købte Mie og jeg spontan billetter til Oslo færgen til efterårsferien. Jeg har kun prøvet at sejle med sådan en fra Frederikshavn til Oslo, og det var bare frem (på en skiferie, i 2007) og tilbage. Så jeg glæder mig til at prøve den her tur, som kommer til at være fra København-Oslo. Jeg har aldrig været i Oslo før, så det bliver fedt, at opleve byen sammen med Mie, der gerne vil være guide, da hun har været der før. Heldigvis :P. Vi skal opleve det hele på 3 dage, så jeg håber at der er tid nok til, at vi kan nå at opleve båden og Oslo, ellers må vi bare gøre det igen. Hehe. Udover at vi får en fed oplevelse og billige billetter, så støtter vi Røde kors, ved at købe biletterne, så jeg kunne ikke se, hvorfor vi ikke skulle sige ja til det 🙂

FotorCreated2

Den 17 Oktober starter efterårets Deweys Read-a-thon. Jeg har været med til det nogle gange, og jeg synes at det er super hyggeligt. Jeg elsker hele konceptet ved det. (man læser i 24 timer) og alt det sociale, der i det med de andre bloggere. Mie og jeg har snakket om at vi skal læse sammen hjemme hos Mie. Det er første gang jeg læser med en til Read-a-thon, så jeg er spændt på at se, hvordan det vil fungere for mig, og om man vil få læst mere eller mindre. Men uden set hvad, så er jeg sikker på, at det nok skal blive en fed oplevelse. 

Den 6-8 er der Bogforum. Det er 4-5 gang at jeg er med i det, og jeg elsker det! Så selvfølgelig, skal jeg også være med i år. De sidste par år, har jeg kun været der den ene dag ud af de 3 dage der er der, men i år har jeg fået mulighed, for at opleve dem alle sammen, hvilket er super fedt, for så har jeg tid til alt det jeg gerne vil nå. Jeg har aftalt at jeg kan overnatte hos min mor, hvilket er rart, for så behøver jeg ikke bruge særlig meget tid på transporten. Den 1 Oktober bliver programmet offentligt gjort, og jeg er spændt på at se, hvem der kommer i år. Sidste år var der nogle rigtig store navne, og fede personligheder, og jeg håber at der kommer nogle interessante navne i år. 

Er der noget af det her i skal med til? Eller glæder i jer til noget helt andet i efteråret?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

 

15 thoughts on “Jeg har noget at se frem til.

  1. Sikke en masse ting, du skal i efteråret! Spændende 😀

    Jeg tror ikke, jeg får mulighed for bogforum i år. Min mormor fylder nemlig 70 ugen efter og som du selv siger, så kan man jo ikke have råd til det hele 🙂 Men jeg ville ellers gerne!

    • Det kan også være svært at nå det hele og få råd til det, specielt, hvis det ligger langt væk fra ens hjemby, Det lyder hyggeligt med din mormors fødselsdag 😀

  2. Åh, hvor ser det ud til, du får et virkelig skønt efterår med alle de ting, du skal 😀

    Jeg selv skal (selvfølgelig) med til Bogbloggertræf, og derudover håber jeg meget på at kunne deltage i Deweys Read-a-thon; især fordi jeg desværre ikke kunne være med i foråret. Desuden kunne jeg godt tænke mig at komme med til Bogforum, men jeg tror desværre, det ender med at blive en for dyr tur 🙂

    • Ja jeg glæder mig også, men det er også lidt overvældet, med alle de ting 😛

      Jeg håber at du kan komme med til begge ting. Nu kan man jo komme gratis ind på bogforum, hvis man har en blog, og man kan leje billige lejeligheder/værelser (det var sådan at Mie og jeg fandt en lejlighed til 500 kr for en hele weekenden i Aalborg til den 26) via den her side: https://www.airbnb.dk/, så man kunne måske undersøge det sammen med nogle andre?

  3. Efteråret er også noget helt særligt for mig i år! Der er simpelthen så mange skønne begivenheder, som jeg glæder mig så meget til!
    Bogbloggertræf, Read-a-thon, Bogforum og også Harry Potter Festivallen i Odense! 🙂

  4. Det lyder som et fantastisk efterår du går i møde! 😀
    Jeg skal selv deltage i Read-a-thon for første gang i oktober, så det glæder jeg mig til 🙂
    Derudover håber jeg på at komme et smut til London i slutningen af november og endelig få oplevet Harry Potter Studios. Men nu må vi se hvad det bliver til 🙂

  5. Jeg håber virkelig at du kommer til Odense, ville være hyggeligt at se dig igen..
    Det er godt nok også mange dejlige ting.. tænker at jeg skal prøve at være med til et read-a-thon.. 😀

    Knus ❤

    • Ja jeg håber også at jeg kommer. Jeg er meget fristet til at gøre det og sig at så må jeg leve af vand og brød 😛

      Det kunne være super hyggeligt, det med Read-a-thon. Man kan heldigvis selv bestemme sin hastighed med læsning, og hvor mange bøger man vil læse osv. Det hjælper en del på det 🙂

      knus ❤

Skriv et svar

