Facebook video

På Facebook, er der en masse folk der har fået lavet en video, med tilbageblik, i den tid man har haft sin profil. Jeg fik åbenbart lavet min i 2008. Og det er ret sjovt at se billeder og andre ting, som man har tilføjet til facebook i løbet af åren. Her kan i se min video.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10203169103407711&set=vb.1211415432&type=2&theater

I må undskylde at i ikke kan se den her, Men hvis i trykker på linket, kan i se den. Dog ved jeg ikke om man kun kan se den. Hvis man kun har en Facebook profil. Jeg har som sagt set en del af mine venner der har fået lavet en, og jeg synes at det er lidt sjovt at se deres. Har i fået lavet en i løbet af dagen?

Skriv et svar

