Decemberleg #25

Familiehygge

Jeg havde planlagt at i skulle have et indlæg om min juleaften i dag, hvor jeg har til til at skrive om det. Jeg har bare været så dum, at jeg glemte mig kamera hos mine bedsteforælder. Hvor alle de fine billeder ligger på. Så det må i få i morgen eller den 27. For i morgen står den på julefrokost. Så jeg ved ikke, hvor meget jeg orker at skrive, når nu vi har spist hele dagen.

Det var en rigtig hyggelig aften, og der manglede ikke noget, og alle blev glade for deres gaver. Jeg fik taget lidt med mobilen, og tilføjet billederne til Instagram. Så dem kan i da lige få. Billeder er fra de sidste to dage, hvor vi også har holdt min søsters fødselsdag. Jeg håber at i alle har haft en fantastisk aften, med dem i holder af. 

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

