Decemberleg #24

Juleaften

Det bedste i ved hele julen er juleaften og i skal den som sagt holdes hos min mormor og morfar i Gilleleje. Vi bliver 9 i alt. Så vi bliver ikke så mange, men det bliver rigtig hyggeligt. I morges fik jeg en sms fra min morfar, om at nu duftede der af and i hele køkkenet. Her hjemme har vi startet morgen med et hyggeligt morgen bord. Min søster har fået pakket hendes gaver ind, og min mor er gået i gang med at lave risalamande. Imens jeg har siddet og læst i sofaen.

Min søster, mor og jeg bliver hentet kl 16, da vi skal mødes kl 17. Kl 18 (hvis tidplan bliver holdt) sætter vi os til bord, hvor der blandt andet vil være and, brun og hvid kartofler, brun sovs og alt hvad der ellers høre med til julebordet. Når vi har spist, og fundet manlen. Bliver der danset rundt om træet med sang og gaverne bliver delt ud en efter en. Vi plejer gerne at slutte af med en kop kaffe og min mormors hjemme bag.

Jeg håber at i alle får en god aften. 

Mangler du ønsker eller gaver. Så find dem her via Årets Julegave 2013.
Jeg har selv fundet min perfekte gave, som i kan læse om her

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Decemberleg #24

Skriv et svar

