Hobbitten: Dragen Smaugs ødemark

Untitled-1

Hjemmeside  Kino  Imdb
Facebook   Twitter Instagram

“Well, thief! Where are you?… Come now, don’t be shy. Step into the light..”

Jeg havde ikke de store forventinger til filmen, efter at jeg havde været inde og se den første. Den eneste grund til at jeg havde lyst til at se den, er fordi at Orlando Bloom og Benedict Cumberbatch, er med i den. Jeg har ikke læst bogen. Så jeg kan ikke sige om det er skidt eller dårligt det de har lavet om, men jeg har bestemt ikke noget imod at elverne er med i bogen. Dog må jeg sige, at jeg blev noget positivt overrasket over den. Hvis der var nogle der spurgte om jeg vil ind og se den igen. Vil jeg ikke tøve med at sige ja.

Jeg må sige at jeg er ret imponeret over skuspillerne i den her film. Store som små. De alle gjorde det utrolig godt med deres rolle. Der var en del jeg kendte i forevejen, men der var også en del, som jeg ikke havde set før. Må dog sige, at mine ynglings skuespiller i film er klart Orlando BloomBenedict Cumberbatch, Martin FreemanAidan Turner og Evangeline LillyLuke Evans Kendte jeg ikke i forvejen men jeg synes at han gjorde det ret godt med sin rolle som mennesket Bard.

Alt i alt synes jeg at det var en hel fantastik film! Der var gang i den allerede inden der var gået 10 min og helt til de sidste minutter. Jeg synes at tiden gik utrolig hurtigt. Min yngling scene i filmen, er klart dem med tønderne i floden og den med dragen Smaug. Jeg synes at de var vildt gode, på hver sin måde! Jeg kommer helt sikkert til at se den igen og jeg glæder mig til at den sidst del kommer. 

         

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Hobbitten: Dragen Smaugs ødemark

Skriv et svar

