Decemberleg #22

4. søndag i advent

Tænk at det allerede er den 4 advent. Jeg synes lige at det har været den 1 December. 

I går var der projekt 2013 i Ventilen, hvor vi så film og sov der. Så dag vågnede vi der 8:30 og jeg var hjemme lidt i 10. Jeg var så træt, fordi vi først kom i seng ved 3 tiden. Og jeg har sovet sådan on/off i de få timer, så måtte ligge mig til at sove igen. Men ellers har det været rigtig hyggeligt, bare sidde sammen med de andre og se film.

Fotor1222140218

Lige inden jeg gik lagde mig til at sove igen. Fik jeg åbnet de sidste advents pakker. Som var fra Jeanette og  Christina. Fra Jeanette fik jeg ugle pungen og chokolade. Fra Christina fik jeg bogen der hedder Unyttig viden. Jeg har allerede kigget i den, og den er ret sjov. Så glæder mig til at få læst den helt. Men det bliver nok bare sådan en hygge bog, som jeg kan læse i toget eller sådan noget. Det har været sjovt at være med i Julies pakkeleg. Fordi der har været så meget forskelligt i ens pakker. 

Jeg er forundret over hvor godt Jeanette har ramt plet med mine gaver. Specielt når man tænker på, at vi kun har mødt hinanden en gang og i få timer. Hendes gaver får mig til at krumme tær, over mine egene gaver til Randi. Det må jeg altså planlægge bedre næste år, hvis der bliver noget igen! Jeg ved ikke om det har været et tema som sådan. Men i 3 ud af de 4 gaver, var der noget med ugler i. Så man har ikke været i tvivl om at gaverne var til mig 😀 

I dag, håber jeg at jeg får skrevet lidt på bloggen. Da jeg ikke ved, hvor meget jeg får skrevet de næste par dage. Ellers skal jeg bare pakke de sidste gaver ind, og pakke. For jeg skal hjem til min mor og holde ferie. 

Jeg håber at i alle har en god søndag, med det i nu laver. 

Mangler du ønsker eller gaver. Så find dem her via Årets Julegave 2013.
Jeg har selv fundet min perfekte gave, som i kan læse om her

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Decemberleg #22

  1. Jeg er glad for at du har kunne li pakkerne, synes nemlig selv det var ret svært at købe nogen. Og ja, de er købt til dig.. De havde nok ikke bragt samme glæde hos andre.. ha ha.. Jeg er rigtig glad for at du har været med i advents kalenderen for bloggere. Det har for mig været lidt af en succes generelt og elsker bare at se alles indlæg. Tænker at vi skal gøre det igen til næste år for det har bare været så hyggeligt.

    Rigtig glædelig 4 søndag i advent og glædelig jul ❤

Skriv et svar

