Min blog challenge til Januar

Jeg synes at det er super hyggeligt med alle de her tilbage blik på året. Hver år plejer jeg at lave nogle indlæg om det, hvor det er delt op med film, bøger og hvad jeg generelt har oplevet i løbet af året. Det er nogle lange indlæg, og de skal nok komme for i år. Men jeg elsker de her blog Challenge, og jeg har taget rigtig (I Januar fik jeg  næsten taget 200 billeder) mange billeder i løbet af året, som jeg er glad for, og jeg tænkte at det kunne være sjovt og udfordring at gøre det med en blog challenge. 

foto2014I går og i dag har jeg fundet emner til hver dag i Januar måned. Jeg tænkte at jeg i nogle dage bare vil have et billede, og i andre dage vil jeg lave fotocollage. Udover billede har jeg tænkt mig at skrive en lille tekst, der fortæller lidt om hvad der sker på billedet, eller historien bag billedet.

Hvis du har lyst til at være med skal du være velkommen, for det kunne være sjovt at se, hvad du finder frem af billeder. Det er helt op til dig selv om det bare skal være et billede, eller om du vil have flere der passer til emnet. Men du må meget gerne skrive en kommentar, hvis du deltager, så jeg kan se dine indlæg 😀 

Jeg tror at det bliver rigtig sjovt, og jeg glæder mig til at finde mine billeder frem fra 2014. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

10 thoughts on “Min blog challenge til Januar

  1. Synes det er en sjov leg og ville egentlig gerne være med, men har en plan om at gå lidt i hi i januar… Trænger sådan til at få slappet helt af, så jeg springer over.. Det er ellers en cool challenge. 😀

    • Øv det kunne ellers være hyggeligt at have dig med 🙂 hvis det er kan du jo bare have et enkelt billede eller bare tag nogle af dagen. Men uanset hvad, så håber jeg at du får en god Januar.

      Kram

  2. Som du opdagede, har jeg også lige forsøgt at snige mig med. Det var egentlig ikke meningen, men jeg kan jo aldrig ret lade være alligevel xD Det er et kreativ/lidt anderledes udgangspunkt for en challenge, rigtigt spændende. Så jeg sniger mig, som med Jeanettes december challenge, med alligevel, selvom jeg ikke ved om jeg kommer til at gennemføre hele udfordringen 😉

Skriv en kommentar