Dag 30: Den bedste ting du ejer

Det her nok en af de nemme. For der er nogle ting, som jeg elsker som jeg ejer. Det der er svært er at vælge man bare skal vælge en ting. Det må være en umulig opgave fra min side af. For hvad skal man dog vælge? Sin mobil, bøger, film, iPad, tja det kunne være mange ting. Dog er der en ting der betyder mere for mig, end noget af alt det andet, som jeg har nævnt.

Nemlig mit sengetæppe, som er lavet af min mormor. Min mormor og morfar, var i Kina for nogle år tilbage. Der købte de de blå stof, til et sengetæppe. Senere købte hun det lyserøde, så det passede til min seng.

Det er måske lidt svært at se, men der er et fint mønster af tynde tråde, i det blå stof. Det er virklig fint. Jeg er ikke så meget, til lyserød, men det passer til det blå stof.

Det her er den sidste dag i blog challengen. Jeg synes at det har været ret sjovt, at lave den. Da der har været nogle andre ting, som man skulle blogge om, som man normalt ikke skriver om. Jeg synes at det var har været sjovt at læse jeres andre indlæg, og jeg er glad for at i har haft lyst til at være med på den.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Dag 30: Den bedste ting du ejer

  1. Ja, så ramte vi alligevel den sidste dag ud af de 30. Synes tiden er gået vildt hurtigt lige pludselig. Kan stadig huske da jeg skrev det første indlæg. 😛

  2. Den første bamse er også min yndlings. Den betyder bare noget helt specielt. Den er så slidt, nusset og skæv efterhånden at det halve kunne være nok, men jeg ville være helt færdig over at miste den. ❤

Skriv en kommentar