Min uge #8.Uge 48

Mandag Var jeg ude og svømme for første gang i et halvt år, og det var rigtig rart at komme i gang igen! Utroligt nok fik jeg svømmet i en time, så jeg var ret træt da jeg tog hjem. Så det var godt at jeg ikke skulle lave noget resten af dagen.

Om aften, kom viceværterne  for at kigge på mit vindue, hvor jeg fandt ud af at der var en bil, der var kørt op i muren. Spørg mig ikke hvordan de har gjort det, for jeg var der ikke da det skete.

Tirsdag aften var 3 veninder og jeg inde og se Breaking Dawn – del 2. Hvor vi først tog noget at spise inden vi gik ind og så den. Jeg synes at den var god, og det var en rigtig hyggelig aften. Jeg håber at vi gør det igen en anden gang! 

Onsdag. Slappede jeg bare af, så vidt jeg kan huske.

Om torsdagen, Var jeg hjemme hos en gammel kollega, hvor vi gemnemgår biblen. Det sker ca hver anden uge, og der sker ikke så meget andet end at vi læser den og snakker om, hvad der sker på siderne.

Fredag. var det bare afslapning, med lidt film og læsning. 

Lørdag. Modtog jeg en sms om morgen fra min morfar, hvor han spurgte om jeg vil med op til dem og spise, da min fætter og kusine også kom. Min lillesøster var der også, og det er så sjællenet at vi 4 er sammen, så det var virkelig hyggeligt. Min mormor og morfar havde også lagt op til det store med maden. Så vi fik and med både hvide og brune kartofler sovs, rådkålsalat osv så var næsten som juleaften 😀 Da jeg kom hjem slappede jeg af med film inden jeg gik i seng.

Søndag, Skulle jeg møde en om morgen, der kom med morgenmad. Kl 14 skulle jeg videre, til min veninde, hvor jeg skal være til nytår (ja jeg ved godt at vi måske er tidligt ude, men vi kan godt lide at havde styr på det) for at planlægge nytår. Vi var 4 i alt og vi havde det virkelig sjovt, så det skal nok blive en fantastik aften.  

På vej hjem der fra faldt jeg på cyklen, der skete heldigvis ikke det store, men jeg var stadig vildt øm, så der for besluttede jeg at køre nytår temaet ud, ved at sætte . New Year’s Eve En film med der forgår nytårs aften i New York. Zac Efron er blandt andet med i den. mums.

Håber at i også har haft en god uge 🙂

                       

Søg efter mabrsa på instagram, hvis du vil se flere af mine billeder. 

Skriv en kommentar