30 days blog challenge

På nogle dage, er der for tiden kørt de her så kaldte “30 days blog challenge” Jeg ved ikke, hvor meget jeg kommer til at Juni måned. Så der for har jeg valgt at lave en, så der kommer til at ske noget på bloggen.

Jeg har lavet nogle af dem om, så de passer bedre til mig, og min blog. I er velkommen til at deltage, hvis i har lyst. Bare skrev det i en kommentar, så jeg kan følge med i jeres 30 dage 🙂

Så det er de 30 ting, jeg vil prøve så vidt muligt, at lave et nyt indlæg fra, hver dag der kommer til at gå.
 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

13 thoughts on “30 days blog challenge

  1. Ej, det kunne da egentlig være meget sjovt lige at hoppe med på den i en fart. Især fordi den ikke kræver at man SKAL tage tusinde billeder hver dag, for det synes jeg tit jeg har svært ved at nå. 🙂

    • Nemlig 😀 Det er også det som jeg godt kan lide ved den. Det vil være hyggeligt, hvis du vil være med, jo flere jo sjovere!

  2. Ej hvor sjovt dine bedsteforældre bor i Gilleleje. 🙂 Jeg har aldrig været der, men har netop hørt at der skulle være rigtig hyggeligt nede ved havnen, så det tænker vi også at tage ned og se på, i løbet af dagen eller om søndagen. Det skulle ligge lige ud til vandet, hotellet. 🙂

  3. Haha. Jeg opdagede det også kun fordi jeg har sat det ind i to kolonner og den ene blev ved med at være én linje mindre end den anden. 😛

  4. Hmm, det kunne da egentlig også godt være, at jeg skulle hoppe med på denne. Det er jo en virkelig god måde til at fortælle lidt mere om sig selv end bare det, der omhandler bøger 🙂

  5. Jeg skynder mig også lige at hoppe med – så laver lige et dobbeltindlæg i dag, så jeg kan følge rigtigt med 🙂 Går straks i gang!

Skriv en kommentar