10 Questions TAG! #1

Hvis i læser med på Cathrine blog har i nok lagt mærke til hendes “10 Questions TAG” indlæg. Jeg synes at de er er ret sjove, og i den her omgang fik jeg lyst til at kaste mig ud i det 🙂


Er der noget du ikke kan tåle?

Nej ikke hvad jeg ved af. Jeg kommer fra en familie, hvor der er medlemmere, der ikke kan tåle, avocado, kiwi, ananas og fisk, men jeg har endnu ikke stået på noget som jeg ikke kan tåle. Da jeg var minder sagde jeg at jeg ikke kunne tåle fisk, fordi jeg ikke kan fordrave fisk, men jeg kan detsvære godt tåle det 😛 

Har du nogensinde været på en form for kur?

Om jeg har. Jeg tror efterhånden at jeg ikke har prøvet nogle. Jeg har prøvet alt fra vægtkonsulenterne, og Dukan kuren. Til at bare prøve at spise sundere. Jeg har overvejet om jeg skulle prøve 5:2 kuren, men jeg ved ikke om jeg orker en kur, sådan som, min hverdag er for tiden. 

Er der noget som du tænker meget på lige for tiden?

Der er forskellige ting, som jeg går og tænker på. Blandet andet at jeg skal have fundet en praktikplads, til sommer er vi færdige med grundforløbet, og der skulle vi gerne have fundet en, med minder man vil i skolepartik. Og det er ikke en gang sikkert, at man kan få en plads hos dem.  Der udover vil jeg flytte fra kollegiet, nu har jeg efter hånden boet her i nogle år, og jeg vil gerne flytte tættere på København.

Din Top 3 over ting du gerne vil købe?

Udklip

Må jeg ikke vælge flere end 3 ting? Lige pt er der så mange ting, som jeg gerne vil have. Men min top 3 er de ting i ser på billedet. Jeg ønsker mig en ny computer, da min gamle gik i stykker i julen. Min sovesofa virker fin nok, men den er så grim og stor, så jeg vil gerne have skiftet ud med den i ser på billedet. Jeg tror at den kunne være rigtig fin. Den sidste ting er en The Happy Planner kalender. De er fra USA, og man kan godt få dem sendt hjem til Danmark, men prisen for det er lige så meget for kalenderen, så man skal over til USA, før det kan betale sig at købe den.  

Hvad glæder du dig mest til, til sommer?

Min rejse til Irland! Min veninde har meldt fra rejsen, (øv!) men min mor og jeg har så snakket om at det kunne være hyggeligt at opleve det sammen, men det kommer an på om vi har sommerferier på det samme tidspunkt, så nu må vi se, hvad der sker. Jeg tager afsted uden set hvad.

Hvad skal du imorgen?

Imorgen formiddag jeg nyde min sidste dag af ferien (hvor blev den af) og om aften skal min veninde og jeg ind og se Oscar i biografen, det er inde i København, så vi starter med at spise på Dalle Valle, som skulle være et godt sted. Det er tredje gang at vi gør det, og jeg er spændt på at se, hvem der vinder. Jeg håber at den danske film Krigen, Leonardo DiCaprio (Eller Eddie Redmayne) og Jennifer Lawrence får lov til at tag en statue med hjem.

Hvad bruger du alt for meget tid på lige for tiden?

At se forskellige videoer på Youtube, hvilket ikke er særlig smart, når jeg har alt muligt andet, som jeg brude gøre i stedet for. 

Hvis du skulle undvære et socialt medier, hvilket skulle det så være?

Jeg ved ikke om det her tæller med, men så skulle det være Google+ eller Snapchat. Hvis det ikke gør, så skulle det være Twitter. Jeg er ikke særlig god til at formulere mig med korte beskeder, og der kan gå dage, hvor jeg ikke bruger den. 

Hvad for noget legetøj legede du mest med da du var barn?

Jeg har siddet meget med malebøger. Da jeg var barn havde jeg en hel stak af dem, med forskellige Disney og Barbie motiver. Der udover sad jeg også og leget med Barbie, og Polly Picket. Tror jeg nok.

Er der noget, som du et eller andet sted gerne vil prøve, men så alligevel ikke tør?

Der er nogle ting, med masser af action og højder, jeg vil fx gerne prøve at luftballon, elastikspring, Spring ud fra et fly osv. Jeg kan godt lide højder, men jeg er ikke særlig god med action og balance, så det skulle nok være sådan noget. 

Skriv et svar

