Januar 2016

tb

Den første måned af året er fløjet afsted. I Den første halvdel havde jeg ferie, som blev brugt på a slappe af og forskellige aftaler. Jeg var blandet i Sverige og Mie og jeg har haft nogle hyggelige oplevelser sammen. 

Den 18 gik det løs med den nye uddannelse, og selv om jeg kender stedet, og kan genkede nogle af lærerne, så har det stadig været nye ting man skulle forholde sig til. Blnadet andet fagene, de andre på holdet osv. Fra uge 1 af har vi arbejde med forskellige kreative opgaver i programmer som Photoshop og Illustrator.

I den her måned har jeg:

  • Haft en masse brunch aftaler. 3 blev det til. Kunne have haft 5.
  • Set Joy i Biografen. Fed film!
  • læst en bog.
  • Haft nogle ferie dage i Sverige. 
  • Været med til Ventilens 10 års jubilæums fest. 
  • Underholdt mig selv med X-Factor og serien The 100. 
  • Holdt julefrokost med Vennepunktet. 
  • Prøvet at spise tapas, for første gang i mit liv. Bestemt ikke sidste gang. 
  • fået ting som 3 nye Pop figure og den her smukke Kähler vase 

Har i haft en god måned? 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

