Bøgerne fra Bogfrum 2015

I min tavlhed med min eksame, julen og ny skole start, glemte jeg helt at vise jer de bøger jeg har fået fra bogforum og rasten af året.

Som bognørd/bogelsker er det højst sandsynligt at der en del bøger, som man gerne vil have fat i. Jeg har selv en del. Blandt andet en del bøger der kom i løbet af efteråret 2015. Så da det blev tid til årets bogforum, havde jeg undersøgt de forskellige priser, både på nettet og i de fysiske butikker, så jeg kunne sammenlign dem med de forskellige priser der var på bogforum. Detsvære synes jeg at der deres priser, var for dyre til mit budget. Så jeg fik ikke købt nogle bøger.

Tellerup havde været så søde, at sende mig en en dags billet til bogforum. Da jeg var henne og sige tak for den, fik jeg en stak bøger, som jeg kunne tag med hjem. Det var virkelig sødt af dem, og nu hvor min eksamen er overstået osv, kan jeg endelig finde ro til at nyde dem.

DSC_0008 1

  • Geminiderne af Nanna Foss
  • Skyggesider af Christina Bonde
  • Skæbnens kald af Haidi Wigger Klaris
  • Over stregen af Jennifer Echols
  • Sort is af Becca Fitzpatrick
  • Kelley af Lesley Livingston

Geminiderne af Nanna Foss, Skyggesider af Christina Bonde, Skæbnens kald af Haidi Wigger Klaris. Har jeg set frem til. Jeg har fulgt med i opdateringerne om deres bøger, på fortterens Facebook sider, så det er fantastisk at have dem. Skyggesider har jeg allerede læst, og den er virklig god! Geminiderne og Skæbnens kald er de næste bøger på min to-read liste. 

Over stregen af Jennifer Echols, Sort is af Becca Fitzpatrick, Kelley af Lesley Livingston. Lyder ret spændende, så det bliver interessant at læse dem. 

Har i fået nogle spændende bøger?

2 thoughts on “Bøgerne fra Bogfrum 2015

  1. Jeg kom hjem med over 20 bøger – så tydeligvis brugte jeg for mange penge (havde faktisk besluttet mig for, slet ikke at bruge nogen… så… ja.).

    Tellerup er simpelthen så søde – glæd dig til at læse ‘Kelley’, ‘Dæmonherskerens Arving 2’, ‘Skyggesider’ og ‘Sort is’ – de er ret gode! 🙂

    • Wow det var alligevel en del bøger :O Var det ikke hårdt at slæbe dem hjem i kufferten?

      Ja meget! Uh det vil jeg gøre, som sagt er står det på min to-read liste. Krummer lidt tær over at jeg endnu ikke har fået læst dem :/

Skriv et svar

