December 2015

tb - DecNøj hvor har December været en hyggelig og vild månde! Der er sket virkelig meget, og tiden er føjet afsted, og inden jeg fik set mig om, var vi allerede skudt ind i det nye år.

I December har jeg blandt andet haft min afsluttende eksamen, hvor jeg heldigvis bestod, og kunne modtage mit svendebrev med et gennemsnit på 10. Fredag den 18 holdt skolen en rigtig fin afslutning med vores familie, hvor vi fik lækkert mad, og tid til at sige farvel til vores klasse samt lære. I samme weekend fik jeg et brev om, at jeg var kommet ind på mediegrafiker uddannelsen, som er min drømme uddannelse. Den er ret svært at komme ind på den, så jeg er helt overvædet, over at jeg er en af dem, der er kommet ind. Det var også i den weekend, at jeg fik ferie, så det var en fantastisk start på ferien.

Jeg har haft en rigtig dejlig ferie, for den har være fyld, med en den ene hyggelige juledag efter den anden. Jeg har blandt andet været på juletur på Strøget med veninden, i Tivoli med Cathrine, en tur i det kongelige tater, et smut til Sverige, og holdt jul i København. 

I den her måned har jeg:

  • Holdt bogklub aften, hvor vi snakkede om Stardust af Neil Gaiman
  • Set The Hunger Games: Mockingjay – del 2 og In the Heart of the Sea. To fantastiske film.
  • Læst Søde synder af Kira Licht, Skyggesider af Christina Bonde og Faldet af Anna Todd.
  • Besøgt Tivoli (to gange), og nydt deres magiske julestemning. 
  • Gået rundt på strøget med en veninde, og set deres fine juleting.
  • Været i Det kongelige tater med min mor og set Nøddeknækkeren. Flot og magisk forstilling! 
  • Haft en masse skønne juledage med min mors side af familien. 
  • Vært i Sverige, og havde en dejlig 1 juledag med min papfar. 
  • Fået en masse pakker. Blandt andet via mine 3 advents klaneder.
  • Afleveret min bærbar til reparation, da tastaturen lige pulselig ikke vil virke. 
  • Holdt en stille og rolig nytår i Næstved.

Har i haft en god måned? 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

