Instaspam

Uge 49 i 2015

   

  1. Ny aften med pigerne fra bogklubben.
  2. Kalenderne er fundet frem, så nu kan julen bare komme an.
  3. Min fredags bog var Skyggesider” af Christina Bonde
  4. Fredag aften stod den på tøsehygge i Tivoli.

    

  1. Og om lørdag stod den på julehygge med familien.
  2. Min søster og jeg fik advents pakker af min mor.
  3. Og da jeg kom hjem om søndagen, var der endnu flere pakker
  4. Blandet andet Charlottes advents gave. Så fin 😀

 

  1. Fra Forlaget Facet, var der en lækker pakke med Morika 3. Så fin ❤
  2. Fra Tellerup fik jeg bogen Dragons of Autumn Twilight af Margaret Weis & Tracy Hickman

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

