November 2015

tb17

Efter en hæsblæst start på efteråret, var det rart med en lidt roligere November. De to første uger i November havde jeg rigtig mange dage, hvor jeg først var hjemme 22-23 tiden, og jeg kan godt mærke at selv om det er nogle skide hyggelige aftaler, så går det ikke, når jeg også skal passe skolen. Nu når vi snakker om skolen, så skal vi have svendeprøven i December. Så i November har vi haft tid til at kigge på de ting, vi mangler, for at vi kan være klar til eksamen, hvilket har været virklig rart. Der udover har jeg også brugt en del tid på at tænke over mine fremtidsplaner, og været til en masse samtaler omkring det. De to sidste uger i November har været vildt afslappet, hvilket har været rigtig dejligt, for så har jeg kunne slappe af og koncentrere mig bedre om de ting der skal ske i December. 

I den her måned har jeg:

  • Fejret to Mortens aftner, med and og det hele. 
  • Været til årets Bogforum i Bella Centeret.  
  • Fået en masse dejlige pakker.
  • Været inde hos Ventilen, for at snakke lidt om ensomhed. 
  • Set en masse serier. Blandt andet Once Upon a Time.
  • Været til bogklub aften, hvor vi har snakket om Herværk.
  • Fået læst 2 bøger. 
  • Set 3 film i biografen.
  • Den ene var en Kinotur med Under sandet. 
  • Oplevet en masse sne. 

I December skal jeg en del ting. Udover eksamen skal jeg ind og se The Hunger Games, brunch, julehygge i København, hvor jeg skal ind og opleve julen i Tivoli osv. I eksame gave har jeg fået billetter til Nødeknækkeren af min mor, så den skal vi ind og se sammen. Jeg glæder mig allerede som et lille barn til det. Så er der juledagene, hvor den står på fødselsdag, juleaften og julefrokost. Den 30 tager jeg til Jylland, for at holde nytår med en veninde. 

Har i haft en god måned? 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “November 2015

    • Jeg synes at den er rigtig god. Det er en af de bedste film jeg har set i år, så den kan varmt anbefales..

      Du må lige sige til, hvad du synes om den, hvis du får set den 🙂
      knus ❤

Skriv et svar

