1. søndag i advent

DSC_0039

Så blev det endelig den 1. søndag i advent. Jubii :D. For det betyder at det er tid til at åbne de første advent gaver. Fra min veninde fik jeg M&M’s posen. Hun må kende mig godt, for de blå er min yndlings, så hun ramte helt plet med posen 😛

Fra Charlotte fik jeg alt det andet på billedet. Som er nogle ugle klistermærker, Kitkat chokolade, og nogle Hama perler, samt en lille perleplade. Jeg er helt vild med chokoladen og klistermærkerne. Jeg har ikke siddet og leget med perler siden jeg var barn, så jeg blev ret overrasket da jeg så dem, men jeg synes at det er en rigtig fin idé, og hvis jeg kan finde et strygjern, vil jeg prøve at lave nogle snefnug (måske en lille ugle figur :P) som jeg kan hænge op i vinduet i vinteren. 

I dag står den på ren afslapning. Jeg er kommet godt i gang med Det ulmende oprør af Sabaa Tahir og den er så spændende! Så jeg regner med at læse videre på den. I går aftes fik jeg læst over 200 sider af den, men jeg mangler stadig et par 100 sider af den, så jeg tror ikke at jeg bliver færdig med den i November, men nu må vi se. Hvilken bog læser i?

Jeg håber at i alle sammen får en rigtig god 1 søndag i advent.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

10 thoughts on “1. søndag i advent

    • Ja helt sikkert. Det er noget ad det bedste ved julen ❤

      Nu glæder jeg mig til næste søndag i advent, hvor den står på en ny pakke og brunch med dig 😀

      knus

  1. Der er intet bedre end at sidde og lave perler og man kan virkelig bruge dem til alt. Vi laver pynt, kort, smykker og alt mulig.
    Men det er nogle gode gaver du har fået dig

  2. Haha tænkte nok at perlerne var lidt et sats, men prøv, man bliver lidt bidt af det selvom det kan virke lidt “barnligt” til at begynde med! Det kræver selvfølgelig et strygejern 😉 Men er glad for du blev glad for (det meste af) pakken – jeg er i hvert fald glad for den fra dig. 😀

    • Haha ja det må man sige ja til. Men jeg blev allerede inspireret af dem. Min veninde har også sagt at hun har masser af perler, så nu skal vi bare finde en dag og et strygejern til det 😀 Efter den her gave, er jeg spændt på at, se hvad der er i de andre pakker ❤

  3. Dejlige gaver, du har fået 🙂 Perler har jeg heller ikke siddet med i mange år, men det er da en rigtig god ide, og man kan lave SÅ smukke ting med dem 🙂

    • Det kan man helt sikkert 🙂 Jeg glæder mig til at sidde og hygge mig med dem, og se hvad der kommer ud af dem. Jeg håber at du blev glad for din gave 🙂

Skriv et svar

