Instaspam

Uge 46 i 2015

   

  1. Novembers pigepakke. Den er så lækker i forhold til Oktobers pakke. 
  2. Jeg har fået min pakke fra min Secret Santa. 
  3. Der bliver holdt Mortens aften på gangen. Mums.
  4. Jeg slapper af med stjernestøv på Baresso, inden jeg skal på Kinotur.

   

  1. Min veninde og jeg er på Kinotur, hos Nordisk film, med filmen Under sandet.
  2. Endnu en gang går turen til Kbh. Den her gang for at mødes på Ventilens hovedkarakter. 
  3. Jeg har fået mine advents pakker fra @gnuffich. Glæder mig til at se, hvad der er i dem.
  4. Flere pakker, som jeg kan åbne i løbet af julen. 2 x advents kalender + Secret Santa gaverne. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

