Halloween – Tivoli 2015

Det skal ikke være nogle hemmelighed at jeg elsker Halloween og jule perioderne i Tivoli. Sidste år var min første gang jeg oplevet Halloween, og der sagde jeg til mig selv, at det skulle jeg gøre igen i år. I år var jeg der inde to gange, og det var super hyggeligt, meget af deres pynt er den samme, men det er stadig sjovt at gå og være der inde, og opleve stemningen. Detsvære fik jeg ikke set det om aften, så det må være mit mål til næste år, for jeg tror at det kunne blive en fed oplevelse 🙂



Skriv et svar

