Instaspam

Uge 44 i 2015

   

  1. Uventet bogpakke fra Politikens forlag.
  2. Bogklubben er samlet og, vi snakker om Herværk.
  3. Bøgerne er pakket, og jeg er klar til Bogforum.
  4. Jeg fik en hyggelig snak med forfatterne Christina og Haidi hos Tellerup.

   

  1. Alle de smukke bøger der ved bogforum.
  2. Min bog bliver signeret af @leonorachristinaskov.
  3. Der var heldigvis også til til at slappe af på bogforum.
  4. Inden jeg tog hjem fra bogforum, nåde jeg lige at hilse på @nannafoss.

   

  1. Min mor og jeg lavede en lækker morgenmad, inden vi tog ind til bogforum.
  2. Jeg hørte Teri Terry, snakke om sine bøger. Super spændende!
  3. Efterfuldt var der signering af hendes bøger hos Arnold Busck.
  4. bagefter styrtet jeg ned til Christina, så jeg kunne få en signering i hendes bogen skyggesider.

   

  1. Der var også chokolade på Bogforum. Fik i smagt deres chokolade overturkende pebernødder?
  2. Thomas Skov og Geo, snakker om Thomas nyeste bog hos Peoples Press.
  3. Flere smukke bøger, som jeg vil ønske man kunne tag hjem til sin reol. 
  4. Det er søndag og jeg slutter weekenden af med en omgang andesteg hos familien.

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

