Turen går til Oslo #2

For nogle dage siden skrev jeg det første indlæg om min tur til Oslo, hvor jeg viste nogle billeder fra den første dag og selve båden. I dag vil jeg vise jer nogle billeder fra indsejlingen til Oslo. Det var virkelig flot, og man kunne slet ikke stoppe med at tag billeder af den. Det var ret skydet, og kedeligt vejr. Men der var lige en solstribe der gjorde det hele gyldent, og super smukt. I Norge er det også efterår, og der er masser af skov der der over, og det var super flot at se alle farverne i naturen. 

Efter en morgen mad på Baresso, gik på op det øverste dæk, for at gå uden for og nyde indsejlingen uden for, men det var simpelhen for koldt, så vi skyndte os at tag nogle billeder og gå ind igen. Da vi kom ind fandt vi nogle stole, ved nogle vindure, og nyde udsigten til indsejlingen uden at fryse. Heldigvis. Havde det været sommer tror jeg, at det vil havde været en flot oplevelse, at se hele turen fra dækket af. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

