Bogforum

I den her weekend er der bogforum. Jeg har været til det, de sidste 3 år, og jeg elsker det! Så jeg har set frem til det. Som altid. 😛 De sidste par år har jeg været der i en dag, men i år er jeg der i hele weekenden, hvilket er super lækkert, for jeg synes aldrig at man når det man gerne vil opleve. Jeg sover hos min mor, så jeg tror ikke, at jeg får skrevet på bloggen i weekenden. Dog vil jeg som altid holde mig opdateret på de sociale medier, med min bruger, som er Mabrsa. 

DSC_0015

Jeg har tjekket programmet ud, og skrevet det ned som jeg gerne vil opleve, og jeg synes at det er et okay program der er der i år. Jeg vil fx gerne høre/møde Leonora Christina Skov, Teri Terry, samt en del andre forfattere. Tellerup har været så søde, at sende mig en billet til bogforum, så dem skal jeg hen og sig hej til. De har et spændende program, så der kommer jeg helt sikkert forbi, et par gange i løbet af weekenden.

Jeg havde en aftale, med en veninde (vi har altid oplevet bogforum sammen), men hun har aflyst. Detsvære. Så fredag og søndag er jeg der inde alene, men det er nu okay, for man møder altid så mange folk der inde, så jeg tager det som det kommer.

Jeg håber at i får en skøn weekend.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

