I morgen ..

11953053_10207361559574184_6451385455338614413_n

I morgen står den endnu en gang på bloggertræf. Den her gang er det på Fyn og det er Anne-Mette og Jeanette  der står får det. Jeg har været med til det før, og det var det rigtig hyggeligt, så jeg glæder mig til at opleve det igen, og se de andre piger. Planerne er at vi skal have noget god mad, og der fra står den på shopping i Odenses gågade. Da der var bloggertræf i Aalborg, var jeg der i hele weekenden, men den her gang skal jeg bare frem og tilbage på samme dag. Så i morgen skal jeg pænt tidligt op for at kunne være i Odense kl 11:30. Så i aften står den bare på ren afslapning. 

Jeg håber at i får en god weekend.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “I morgen ..

Skriv et svar

