September 2015

tb15

Endnu en måned er fløjet afsted. Hvor bliver de af? Jeg synes at September har været en rigtig fin måned. Jeg har nydt de lune dage i blandt andet Tivoli, og andre steder i København. Der har været en del bog relateret ting i September. Mie jeg og har fx været til forfatter reception, haft vores andet møde i vores bogklub, hvor vi har diskuteret en bog og fundet en ny og sidst men ikke mindst har vi også været til det årlige Bogbloggertræf i Aalborg. I skolen har vi haft fag som fx webshop. Hvor vi skulle forstille os at lave vores egen shop. Jeg valgt at lave en med bøger, for så havde jeg en god undskygning for at se på bøger 😛 Ellers har der været nogle enkle biograf besøg, og hyggelige aftner med Vennepunktet. 

I den her måned har jeg:

  • Været til forfatter reception med Peter Dirksens.
  • Været til bogbloggertræf i Aalborg
  • nåde jeg at besøge Tivoli 2 gange , inden de lukkede den 20.
  • Jeg har været til min morfars 75 års fødselsdag. 
  • Jeg fik set 3 film i biografen og jeg fik læst 5 bøger.
  • De bedste bøger var Leoniderne af Nanna Foss og Vildhunden & Panteren af Sidsel Sander Mittet.
  • I bogklubben  har vi læst og diskuteret Hvor intet bryder vinden af Leonora Christina Skov.

I Oktober kommer jeg næstne ikke til at være hjemme med alle de after der står i min kalender. Jeg har allerede været ude og bowle, i Sverige, og biografen. I efterårs ferien skal jeg med Mie til Oslo, og der udover har vi en bruger date, hvor vi også skal opleve Halloween i Tivoli. Jeg deltager i efteråres Readathon, og der udover skal jeg også til et bloggertræf i Odense. 

Har i haft en god måned? 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

