Min weekend i Sverige

Min papfar og hans kæreste er flyttet til Sverige, så i sidste weekend, tog min søster og jeg over til dem. Vi kom der over tidligt eftermiddag, og vejret var fantastisk, så vi besluttede os for at tag til Helsingborg (de bor 15 min fra byen) for at kigge på den, og evt finde en café. Vi fandt hurtigt en hyggelig café, og fik noget varmt at drikke. Da vi gik fra caféen, var alle butikkerne lukket, men det var stadig sjovt at se på butiks udstillingerne i. Om aften fik vi lavet noget lækkert mad, og slappet af med levende lys osv. DSC_0001 DSC_0002 DSC_0006 DSC_0009 DSC_0013 DSC_0015 DSC_0017 DSC_0019 DSC_0021

Det var en super hyggelig weekend, og jeg glæder mig til at vi skal besøg dem igen. Da vi gik og kiggede på butikkerne snakkede min søster, og jeg om at det kunne være sjovt at juleshoppe i Helsingborg, også tag hjem til dem, når vi har fået købt vores gaver. Jeg elsker Sverige, så det er dejligt at det er så tæt på en, og at man har en undskyldning, for at komme der over 😛 

Har i været i Helsingborg?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Min weekend i Sverige

Skriv et svar

