Readalong, Secret Santa og Bogforum.

I går kunne i læse om min oplevelse med årets bloggertræf. I den anledning og at Efter mig af Jojo Moyes bliver udgivet er vi blevet udfordret af Rosinante & Co til at lave en readalong med bogen Mig før dig af Jojo Moyes, som var med i vores goodiebook. Jeg har læst Mig før dig. Men det er så lang tid siden, så jeg vil gerne genlæse den, så min hukommelse er opfrisket til Efter dig.

Readalong køre til den 8 Oktober hvor Efter mig udkommer, så jeg håber at jeg kan nå det. Jeg skriver ikke mere om det her på bloggen. Men på Instagram og Twitter vil jeg holde jer opdateret med hashtagget: #migførdig, der er det fælles hashtagg for vores readalong. 

Sidste år lave Sabina noget der hedder Secret Santa. Jeg var med til det sidste år, og det var super hyggeligt og sjovt at se, hvad andre folk har givet til hinanden, så jeg vil tilmelde mig til det igen i år. Hvis i vil læse mere om, hvad det er, og hvordan man bliver tilmeldt, kan i læse om det her

Bogforum15-01c1Midt

Sidst men ikke mindst er programmet for årets bogforum blevet officielt. Jeg har snuset lidt til det, og jeg synes at det ser okay ud. Der er nogle ting jeg gerne vil opleve. Fx kommer der Forfatterne til YA-serien “Nattens Hus”, af  P. C. & Kristin Cast hos Tellerup, Teri Terry kommer og fortæller om Mind Games, og Nadia Plesner (som vi mødt på bogforum)  kommer og fortæller sin historie. Programmet er ikke probet med ting, som jeg gerne vil opleve, men det har jeg det helt fint med, for så kan jeg gå rundt og hilse på de forskellige forlag. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Readalong, Secret Santa og Bogforum.

  1. Jeg skal også til bogforum i år – det bliver første gang for mig og på trods af, at jeg ikke finder programmet synderligt spændende, så glæder jeg mig til at se, hvad alle snakker så galt om. 🙂
    Secret Santa har jeg også meldt mig til – det var SÅ hyggeligt sidste år!

Skriv et svar

