Instaspam

Uge 39 i 2015

   

  1. Jeg var til en hyggelig, og lækker familie middag om tirsdagen.
  2. Så er Mie og jeg på vej til Aalborg, hvor den står på bloggertræf i weekenden.
  3. Efter en lang tog tur, ankom vi til byen, og vi fandt vores overnatnings sted.
  4. Det er endelig lørdag og vi er i gang med bogbloggertræffe.  

   

  1. Nadia Plesner kom og fortalte om sit liv, og signere sin bog Simple Living.
  2. Carina Evytt var der også og fortalt om sit forfatter liv, samt signere sine bøger.
  3. Hele dagen fik vi masser af lækkere bøger og andre ting, bla. kuglepenne, bogmærker osv.
  4. Det er søndag, og jeg er på vej tilbage til Sjælland, efter en skøn weekend i Aalborg.

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

