Turen går til Aalborg

1782473_1584211901861103_1224066366933227034_o

Om nogle få timer skal jeg mødes med Mie på københavn H, for vi skal tilbringe weekenden i Aalborg, hvor vi skal til et bloggertræf om lørdagen. Så vidt jeg husker bliver vi omkring 40 bloggere der kommer til træffet. Det bliver super sjovt at hilse på dem, og tilbringe lørdagen med dem. Jeg er som sagt væk i hele weekenden, så der kommer ikke nogle indlæg på bloggen. Men hvis i vil holde jer opdateret på turen, kan i finde mig på Twitter, Instagram, Snapchat, hvor mit brugernavn er Mabrsa

I må have en skøn weekend 🙂 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “Turen går til Aalborg

  1. Jeg burde også tage mig sammen og begynde at pakke taske og bil, så det hele er klart til i eftermiddag, hvor jeg også drager mod Aalborg! 🙂
    Vi ses i morgen til en spændende dag!

Skriv et svar

