Nyt til reolen #19

Jeg har fået en del bøger i løbet af sommeren. Så jeg tænkte at jeg vil vise dem frem, inden bloggertraf, bogforum, og efteråret, så det ikke bliver for overskueligt med alt for mange bøger.

Udklip

  • Anna og det franske kys af Stephanie Perkins. Købt via Plusbog. Anmeldt.
  • Lola og naboens søn af Stephanie Perkins. Købt via Plusbog. Anmeldt.
  • Half wild af Sally Green. Købt via Plusbog.
  • Den hemmelige have af af Johanna Basford. Købt via Plusbog.
  • Hvor intet bryder vinden af Leonora Christina Skov. Købt via Plusbog.
  • Grey af E. L. James. Købt via Plusbog.
  • Det blå dyb af Jennifer Donnelly. Købt via gavekort.
  • Mørkets søn af Tina Sanddahl og Jeanette Hedengran. Vundet via Jeannettes Facebook side.
  • Vildhunden & Panteren af Sidsel Sander Mittet. Fra Facet
  • Forsonet af Jana Oliver. Fra TellerupAnmeldt.
  • Som en skygge af Brent Weeks. Fra Tellerup. 
  • Wonder af R. J. Palacio. Fra Alvilda.
  • Drengen, der ikke ville være morder af Eoin Colfer. Fra Alvilda. Anmeldt.
  • Over sløret af Nicole Boyle Rødtnes. Fra Alvilda
  • After 2 – Tvivlen af Anna Todd. Fra Peoplespress. Anmeldt.
  • Forskellen på mænd og kvinder er … 100 gymnastikposer hylder af Thomas Skov. Fra Peoplespress.
  • Den helt meningsløse bog af Alfie Deyes. Fra Peoplespress.
  • Altid har jeg længsel af Trille Nielsen. Fra Gyldendal.

         

Har i fået nogle spændende bøger?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “Nyt til reolen #19

    • Jeg er i gang med ‘Vildhunden & Panteren’ og ‘Night Angel’ Jeg synes at ‘Vildhunden & Panteren’ er rigtig spændende , men jeg synes at ‘Night Angel’ er tung at læse. Wonder glæder jeg mig til, så jeg overvejer at læse den til Read-a-thon

Skriv et svar

