Odense Bloggertræf: Vennebogens indlæg.

Som i kunne læse i det her indlæg, så deltager jeg i et bloggertræf i Odense. For at vi kan få en idé om, hvme der kommer. er der blevet lavet det her Vennebog indlæg.. Jeg synes at det er en sjov idé, og jeg kan se at der er flere af de andre deltagere, der allerede har fået skrevet deres indlæg, og her kommer mit indlæg.

Navn: MarieUntitled1
Alder: 27
Bopæl: Nordsjælland

Ehverv:
Jeg er ved at tag web-integrator (man laver hjemmesider) uddannelsen. Jeg er færdig med den til December. I det nye år håber jeg, at jeg kan læse videre med en lidt mere grafisk uddannelse. 

Hvor længe har du blogget? Jeg har blogget siden sommer 2011. Så det må være 4 år.

Hvorfor blogger du?
Det gør jeg så jeg kan få alle mine tanker ned på skrift, og se tilbage på de ting jeg oplever i hverdagen.

Hvad kan du bedst li ved at blogge?
At det er min blog, og at kan styre, hvad jeg vil skrive om, hvornår jeg gør det. Der udover er det super skønt, at opleve den kontakt man kan have med de andre bloggere på de sociale medier osv.

Har du en yndlingsblogger?
Jeg har ikke nogle bestemt ynglings bloggere, for der er op til flere bloggere, som jeg synes er interessante.  Nogle af dem som jeg holder mest af, er dem hvor man kan mærke deres personlighed i det de skriver, og at de er kreativ med deres blog samt de billeder de bruger til den.

Beskriv dig selv som blogger med 3 ord?
Læsehest, livsnyder og optimist.

Vis 1-3 indlæg som bedst beskriver hvem du er?
Jeg har de her Ego indlæg, og der er en del, hvor jeg skriver lidt om mig selv. Blandt andet det her enten/eller indlæg. For nogle månder siden lavet jeg et andet venindebog indlæg, det minder lidt om det her, men med andre spørgsmål, som jeg prøver at besvare. Det sidste indlæg må være et om ensomhed. I min ungdom har jeg været hårdt ramt af ensomhed, og hvis i søger på ensomhed eller Ventilen (Blandet andet de her indlæg 12, 3, 4 og 5.) Vil der komme en del indlæg, om de oplevelser jeg har haft med det på godt og ondt.


Et par sjove eller skæve facts om dig? 

Jeg er et meget vanedannende menneske i min hverdag.
Jeg elsker bøger, men det er sjældent at jeg køber dem i en boghandel.
Jeg har arbejdet med får i et halvt år. Og fandt ud af at udendørs arbejde slet ikke var mig.
Jeg vil gerne flytte til København.
Jeg elsker alt med is, som Frozen yoghurt, Paradis is, Cardio Ben & Jerry osv.
Jeg kan godt lide duften af kaffe, men jeg hader smagen af den.11822533_10207278422218113_9196957391632989423_n

Hvordan fanger andre bloggere din opmærksomhed?
Andre bloggere kan fange min interesse med deres ærgerlige/lidt skæve/sjove indlæg, og at jeg på en eller anden måde kan relatere mig til bloggeren. Der udover er jeg meget visuelt, så det er lækkert, hvis der er nogle flotte og stemningsfulde billeder i deres indlæg.

Hvilke sociale medier bruger du mest? Det er Facebook og Instagram. Der udover bruger jeg også Twitter og Snapcaht. I kan finde mig ved at søg på Mabrsa.

Hvad glæder du dig mest til ved Bloggertræffet?
En masse hygge med alle de andre piger. Der udover glæder jeg mig til at se mere af Odense, og have nogle gode timer med lækkert mad, snak, og shopping.

Hvis du var arrangør til et Bloggertræf, hvad skulle vi så lave?
Noget af det samme, som det her. Jeg vil bare flyt det til København. Der er masser af muligheder i byen, så vi kunne fx shoppe, tag i Tivoli eller en tur med kanalrundfarten. Det er kun fantasien der sætter grænser.

Er der andet vi skal vide om dig?
Det ved jeg ikke. I er velkommen til at skrive en kommentar, hvis der noget i gerne vil vide 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Odense Bloggertræf: Vennebogens indlæg.

  1. Skønt indlæg og det kunne være fedt at komme til KBH, det er bare så dyrt over den dumme bro.. Jeg ville virkelig ønske det var lettere at komme til kbh, så ville jeg helt sikkert tage derover noget mere. 😀

    • Ja det kunne være sjovt. Ja den er ret træls, for det er både skønt at være i København, og komme over til Fyn og Jylland. Men hvis du kommer til Kbh, må du endelig sige til ❤

Skriv et svar

