Små glimt

Fra weekenden.

FotorCreated

Mie og jeg mødt hinanden lørdag eftermiddag. Vi skulle købe togbilletter til #Bogbloggertræf2015, og da der var styr på dem gik vi over i Tivoli, hvor vi fik en Frozen Yoghurt. Jeg blev skuffet over deres udvalg i Frozen Yoghurt. Så det gider jeg ikke igen. Når der er så mange andre muligheder i Tivoli. Det var som altid hyggeligt, at være sammen med Mie, og gå rundt og tag billeder i Tivoli. Jeg er glad for at vi har fået styr på det sidste med #Bogbloggertræf2015, og jeg glæder mig mere og mere til at vi skal opleve det sammen. FotorCreated

Fra Tivoli stod det på familie fødselsdag. Min morfar havde inviteret familien til sin 75 års fødselsdag, så der var en rigtig dejlig fødsesdag, med masser af latter, lækkert mad (min mormor havde stort set selv lavet alt maden), fælles sang og brætspil. Jeg havde været oppe siden kl 5 (jeg kunne ikke sove mere) og jeg var først hjemme hos min mor kl 2, så jeg var pænt træt, da jeg kom i seng.g

Jeg havde som sagt overnattede hos min mor, så om søndagen, fik vi lavet et lækker morgenbord. Da vi var færdige med det sad jeg og slappede jeg af, for min mor skulle arbejde og jeg skulle ind til Tivoli, hvor jeg skulle spise mødes med en til noget spisning. Til at starte med gik vi lidt rundt og snakkede, inden vi vil gå ind og spise. Vi havde snakket om at vi vil spise på Wagamama, jeg har aldrig været der før, men det er bestemt ikke sidste gang, at jeg besøger dem, for deres mad er rigtig lækkert. Da vi var færdige, gik vi rundt og nød afstemningen i haven. Det var en rigtig dejlig aften, og jeg er glad for at det gik så godt, som det gjorde, og jeg glæder mig til vi ses igen.

Skriv et svar

