Instaspam

Uge 36 i 2015.

   

  1. Jeg læser Som en skygge af af Brent Weeks.
  2. Der er gang i den i frokost pausen.
  3. Ups så kom jeg til at købe Gray. Men hay den var på tilbud 😛
  4. Jeg er endelig gået i gang med Leoniderne  af Nanna Foss. Den er fantastisk!

   

  1. Hurra for Paraplyer, når man skal i Tivoli og det regner.
  2. Vejret blev heldigvis helt fint, da vi kom der ind.
  3. Jeg er til familie fødselsdag, med fællessang, brætspil og lækkert mad.
  4. I går var jeg i Tivoli og spise aftensmad, og jeg kunne ikke lade hver med, at tag et billede af aftens dessert.

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

