Fredag Blog Challenge // September #1

blog3312

For nogle dage siden så jeg den her September blog challenge  hos Cathrine tænkte jeg at det kunne være sjovt at hoppe med på den, for det er lang tid siden, at jeg sidst har deltaget i en challenge, og jeg kan godt lide at det er et indlæg om ugen, og ikke en med 31 indlæg.

I dag skal vi skrive om vores yndlings opskrift, og jeg har en del, så det var svært at vælge en. Jeg har tænkt på om det skulle være mine osteboller eller en af mine smoothies, men jeg kom frem til mine pizzasenge, for de er fantastiske, og det er den opskrift jeg benytter mig mest af.

Dagens Opskrift

De her pizzasnegle er med pepperoni. Dem jeg bager fortiden er med skinsetrimler. Begge ting smager godt, så jeg kan varmt anbefale dem. for de er super gode til madpakken, eller til weekenden/ferierne. Sidst men ikke mindst er de nemme at lave, og de tager ikke lang tid at lave, så der er næsten igen undskyldning for at lave dem 😛

Hvad er jeres yndlings opskrift?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

6 thoughts on “Fredag Blog Challenge // September #1

  1. Så lige billeder på Mies blog fra jeres dejlige Tivoli tur 🙂
    Og sikke skønne pizza snegle, sådanne har jeg også prøvet bage engang.
    Jeg har en lækker bolleopskrift med hamp proteinpulver i, som jeg kan lide at bage og spise 🙂
    God dag til dig herfra 🙂

    • Jeg så godt du havde skrevet en kommentar på hendes blog, det var en super hyggelig dag. Jeg har selv fået lagt mine billeder op, hvis det er 🙂

      De er rigtig skønne. Dine boller lyder heller ikke dårligt, så det det kunne være at jeg skulle prøve dem en dag. du må også have en god dag, og skøn weekend 🙂

Skriv et svar

