August 2015

 

tb14

Endnu en måned er fløjet afsted. Hvor bliver de af? Den her måned har været en bladene fornøjelse. Der har været nogle rigtige hyggelige aftaler med vennerne og familien, og jeg har nydt de sidste dage af min sommerferie. Men jeg må også indrømme at det har været hårdt at starte igen, og vi starter med et fag, som vi skal bestå, eller kunne vi ikke komme op til svendeprøven. Jeg fatte ikke en disse af det, men jeg fik heldigvis 4 i det. August blev også måneden hvor vi slog dørene op for Vennepunktet, det er gået rigtig stærkt siden Marts, så det har næsten været helt overvældet at en lille idé, bliver til noget og folk støtter op omkring det. 

I den her måned har jeg:

  • Været tilbage til skolen siden d 10. 
  • Nydt de lune sommeaftener. 
  • Holdt sommerfest sammen med de andre på kollegiet. 
  • Min søster og jeg oplevede en tur med kanalrundfart
  • Set Tivolis påfulgemor med sine 5 unger gå rundt i haven.
  • Jeg fik set Ant-Man og pitch perfect 2 i biografen.
  • Jeg fik læst 4 bøger, og begyndt på Som en skygge af Brent Weeks.
  • Hvor intet bryder vinden af Leonora Christina Skov var den mest interessante bog.
  • Jeg har set en masse Planner (DIY, Plan with me osv) vidoer på Yotube. 
  • Min familie og jeg havde en hyggelig fortæller aften med picnickurv. 
  • Jeg og mine venner har haft travlt med Vennepunktet.

I September har jeg allerede en del palner. Jeg skal fx besøg Tivoli nogle gange, og der udover har jeg en brunch date med veninden. Jeg skal til fødselsdag hos min familie, og jeg skal ind og se Maze Runner 2: Infernoet (som jeg glæder mig til at opleve i biografen!). Der er et nyt møde med bogklubben, hvor vi skal snakke om Hvor intet bryder vinden af Leonora Christina Skov. Det er første gang vi gør det, så det bliver interessant. Mie og jeg skal til bloggertræf i Aalborg, og der udover skal vi til reception /80’er fest i København, hvor der er fokus på Peter Solberg Dirksen og gratis drinks.

Har i haft en god måned? 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “August 2015

  1. Så kan jeg bedre forstå at du ind imellem er meget stille.. 😀
    Det er jo fordi du har rigtig meget at se til i din hverdag, super fedt..

    Knus ❤

    • Ja det er lidt vildt nogle gange 😛 Tit er de aftaler jeg har nogle der er efter skolen, også er jeg først hjemme ved 21-22 tiden, også er jeg så træt at jeg bare går direkte i seng, så det er der for der kan være lidt stille 🙂

      knus

Skriv et svar

