Instaspam

Uge 35 i 2015.

   

  1. På vej hjem fra skolen af. 
  2. Raclette aften med pigerne fra gangen. 
  3. Nyeder solen og en god bog i Tivoli. 
  4. I Tivoli så jeg deres påfulg mor, med sine 5 unger. 

   

  1. Min søster og jeg nyeder en tur med kanalrundfarten. 
  2. Flere billeder fra turen. Så smuk og super hyggeligt!
  3. Efter kanalrundfarten spiste vi aftensmad på Nørrebro. 
  4. Da jeg kom hjem, lå der disse to skønheder i postkassen.

  

  1. Mine venner og jeg slår dørene op for Vennepunktet. 
  2. Aften er overstået og vi er overvældet over at det gik så godt, som det gjorde.
  3. Til fødselsdag på kollegiet. 

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

